Påsklov

Jess, äntligen lov! Som sagt så har Ida,Jasso,Elli och Emma sovit över hos mig. Det har varit bästa onsdagen på länge. Vi har skrattat i mängder och inte sovit det minsta. Högst en timme, men så länge har inte jag sovit. Jag har sovit 10 minuter om inte mindre. Iaf så har vi haft jätteroligt. Imr så skall jag inte göra något alls. Sitta hemma och nörda dator. På lördag skall jag gå påskhäxa med småsystrarna. Sen på lördagskvällen så åker vi kanske till Emma. Kommer inte uppdatera särskilt mycket under påsken nu men när påsken är slut och jag får mer tid så då lovar jag att jag skall bli mera effektiv med min uppdatering.

Nu får ni ha det bäst och kommentera mer! :D

Puss /Fanny ♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0