tårta

Idag efter skolan åkte jag,jasso,ida å fanny till ett cafée. Efter det åkte vi till Fanny... Där så var vi på datorn och gjorde flera videobloggar... Men dom blev inte bra. :) hehe. Och nu ikväll åkte vi upp till fanny pch tänkte baka en tårta men så hade fannys familj åkt bort och dörrarna var låsta. -_-  Så då började vi tänka på hur vi skulle slippa inn. Men tillsist for vi till Jasmine. Där bakade vi en tårta, och den blev helt okej. :) Men synd hade ingen av oss med kameran... :( Men nu skall jag fortsätta att sitta framför datorn, och sedan skall jag börja fixa mig och ta natten. :D

/elli♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0