28022010

Hej! Sedan förra inlägget jag skrev ¨så har jag kollat tv, ätit, vart och handlat och å har STÄDAT. Ussch vad jobbigt , tog kanske typ timmar med allt för att tädade min klädskåp också och redde upp allt där , så som slänga gamla slitnakläder, lägga ur växta kläder som är bra i skick i en plast påse som vi kommer ge till mina kusiner & och lägga smuts kläder i tvättkorgen. Japp, så har min dag sett ut.
När jg städade min klädskåp så hittade jag klädplagg som jag helt och hållet glömt bort. jag hittade en tröjja som jag verkligen tycker om och så hittade jag en sommar topp. och så hittade jag några andra plagg men dom var för små så dom får mina kusiner börja använda.

Men nu kommer det före - efter bilder på rummet

FÖRE:




om ni undrar varför sängen är "uppochner" så är det för att när Elli, Fanny & Ida sovde över här så hade vi en uppblåsbar dubbel säng, så rymdes den inte när min säng var rätt väg så vi fick vända på sängen. Och så såv ju min ena kusin över här senaste natt så det var därför vi inte tog bort madrassen igår.

Efter:






/jasso♥


Kommentarer ♥
Postat av: Natta

du måste fråga en sak till vad menas med ( 10 garanterade besökare ) som står brevid poäng ?

typ såhär poäng: 31 ( 10 garanterade besökare ) ? :)

2010-02-28 @ 14:28:10
URL: http://onlynattaa.blogg.se/
Postat av: fanny

SV: Tack så mkt! :D

2010-02-28 @ 14:36:15
URL: http://fannyee.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0