ännu mera gjort

Känns som om jag har gjort mycket idag . Och det har jag också, efter förra inlägget så skulle jag sy rosetter och testa lite tills hejjarklacken när vi ska ha rosetter i håret. Men jag fick inte upp under tråden efter MÅNGA försök så då vort jag väldigt irriterad och höll på att kasta symaskinen i väggen. Men för att lugna ner mig jick jag ut och  gå, det var skönt fast det snöade lite. Sen när jag kom hem gjorde jag ett nytt försök och fick jag det att gå. Så sydde jag en gul rosett, sen så blev det nåt konstigt med nålen så skulle jag rätta till den men då brakade nålen av, så då tog jag nål och tråd och sydde det sista. Sen sydde jag en prickig rosett för hand.
Jag har kommit på att det faktisgt är riktigt roligt att sy. Men jag hatar att sy i skolan på handarbets timmarna. Och jag vet inte varför. Men jag tror det är för att jag lägger sån press på mig själv. Och ser när alla andra blir färdiga utom jag. För när det är så att alla blir färdiga före mig så känns det som att jag är helt menningslös att jag inte kan någonting jag vet ing varför men så har det alltid varit, att alla andra blir färdiga före mig med vad änn det är, och då får jag dendär pressen över mig och tycker att jag inte kan någonting och inte är värt någonting. Jag tror också att det är en del varför jag inte gjör alla mina läxor, för att alltid så är dom andra bättre änn mig. Och så har jag faktisgt blivit nertryckt av en i min klass flera gånger med mina betyg och så :/

(det här blev lite av ett klago inlägg, det var intee menningen.... Det bara blev så..)


/jasso♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0