ingen rubrik

Igår kväll blev det en lyckad kväll vi tittade på titanic och alla grät typ halva filmen den är så sorlig :/
Sedan tittade vi på Yes man den var ganska rolig men det finns bättre filmer ;D
Sedan åkte Jasso,Fanny och Ida hem kl: halv 12 , och då gick jag och sova xD
Och idag vaknade jag cirka halv 12 tiden...
Då steg jag upp och gick till datorn.
Och idag skall jag inte göra något särskillt tror jag jag skall bara ta det lungt! ;)
Men nu skall jag läsa lite bloggar och sånt xD
Men jag kommer inte uppdatera nå mycket den här veckan för vi har sportlov så jag skall åka och köra slalom och såna grejer så jag hinner inte men jag skall försöka  skriva så mycket som möjligt!
Här kommer dagens outfit! :D


/elli♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0