Lördag

Förlåt för min dåliga uppdatering men det är för att jag var igår på disco och så sovde jag över hos Jasmine och sedan idag på morgonen åkte vi in till stan :D
Och nu har jag inga bilder på lager men jag skall kanske gå ut och fota men här kommer dagens inköp ;)

Randig tunika - Vero moda 14,95 euro
Svart långtopp - Gina trico 9,90 euro

Godis - Citymarket 5,16 euro, men ja dela prise me Ida!
Film - Anttila 5,99 euro, men ja dela prise me Ida ,Jasso och Fanny
För vi köpte en till film också!

Ikväll blir det myskväll hos mig och Fanny,Ida och Jasso kommer hit och vi skall se på filmen Titanic och Yes man om vi hinner!

/elli♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0