(N) för skolan

Säger som Fanny , nu är jag jäkla skoltrött ! , men snart blir det SPORTLOV! och då hender det mycket saker , ska ni veta, har hela veckan planerad inte en enda dag som jag bara sitter hemma. Men vi kommer mest vara i slalombacken och åka snowboard och slalom hela sportlovet.

Nu just bakar en kladdkaka (till allas storaförvåning) den är i ugnen nu just ;) Sen ikväll ska jag, fanny & tobbe åka och titta på när dom har skid tävling i pixne. Jag skippade tränningen idag eftersom, jag inte riktigt hade orken att spela fotboll just idag. + att jag harså himla ont i ryggen, för att Matilda buffade in mig i en järn stång i skolan.

Jag har sjukt i halsen också , men efter/före vi åker/vart i pixne så ska jag till butiken , och köpa hem lite mjölk så då köper jag några halstabletter på samma gång, men nu ska jag ta ut kladdkakan ur ugnen


 

/jasso


Kommentarer ♥
Postat av: Emma

Tack :)

2010-02-18 @ 18:51:34
URL: http://poshie.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0