Onsdag

Hej! Idag var skolan helt OK. och vi behövde inte skida på jompa som tur var utan vi var inomhus och spelade något konstigt. Och efter skolan gick jag och köpte en present till Matilda, som fyller idag, Grattis. Men vi ska på kalas till Aktiabanken imorgon och simma men jag tror inte att jag ska simma ,när jag har vart lite förkyld, för jag får absolut inte bli sjuk till sportlov. Sen när jag kom hem så åt jag sen hann jag göra en uppgift i Bi/Ge läxan så kom mina söta kusiner hit så nu har jag nästan busat hela kvällen med dom . När dom åkte hem så satt jag mig ner och gjorde Bi/Ge läxan, Engelska läxan och matte läxan. Sen duschen, Och nu sitter jag bara här och slappar och väntar till fredag.
det här är jag då och min fyra-åriga kusin Jenifer
hihi, Jenifer ville att vi sklle visa att vi hade vart och köpt tuggumi :)



/jasso♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0