Skola

Usch , fyy och blää. Värsta dagen på länge. Finska är värsta ämnet. Den 28 är det Kalavala-dag? och vi skall göra någon urtrist teater. Jag vet inte enns vad kalevala är. Är det på riktigt elr påhitt? Nååja...

Idag fick vi veta att vi får börja öva till hejjarklacken på måndag efter sportlovet. Ojj. Det är bara Onsdag, Torsdag och fredag, sen är vi fria i en vecka +2 dagar. Yeeeeee! xD Tillbaka till hejjarklacken, Vill att sportlovet skall ta slut någon gång så vi får börja med hejjarklacken men ändå inte. Jag har ju fullbokat. Sportlovet skall gå snabbt med ändå långsamt. Råddigt Ikväll skall jag kanske på PowerClub. Tror inte att jag åker. Vi skall göra kort? Vet inte till vad???

Bra låt:

Inga bilder nu häller. Sry! ;(

/Fanny ♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0