Skola

Cha,cha. Nu sitter jag på modersmål timmen och letar vitsar med Hanna.
Vi hittar inga i vitsboken. Elr hittar och hittar. Vi årkar inte läsa... Hahaa xD

Vi tänkte ta någon av dessa:

Mamma till sonen
- Jag har hört att du börjat svära.
- Vem har sagt det om jag får fråga?
- En liten fågel viskade det i mitt öra.
- Och dom jävlarna som jag matat hela vintern. xD


- Jag hörde att din granne är död.
- Ja det stämmer.
- Men han var ju så ung, hur gick det till?
- Förkylning.
- Han dog vel inte av en vanlig förkylning?
- Nja, Han blev överkörd av tåget så han dog ju mycket av det också. xD


- Jag har hört att du ska gifta dig med din förra frus syster.
- Det stämmer. Det blir ju alldeles för jobbigt att
tämja en ny svärmor. xD

/Fanny ♥








Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0