Sönda

Godmorgon!♥ Idag var det allt söndag. Igår var jag som sagt till Ellinor på kvällen med Fanny & Ida. Vi kolla Titanic ,  f*an vad bra film. Hade aldrig sett den förr men jag hade hört att den var väldigt bra, och det var den. Om ni inte har sett de måste ni se den . Alla fyra grät nästan halva filmen.
Sen kolla vi YesMan helt OK film . Ganska kul, sen kom jag hem typ halv 12. Då jick jag nästan och la mig direkt.
Nu så ska jag gå och äta frukost med Kevin och min kuin Josefine.
Idag vet jag inte vad som händer , men säkert en chill dag.

/jasso♥


Kommentarer ♥
Postat av: Natta

HejHej! är allt bra då ? :)

2010-02-28 @ 09:47:45
URL: http://onlynattaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag ha sitt titanic filmin 2 ggr å an e skit bra! :P

Gillar eran blogg!

Puss å kram från lilla mej ;P

2010-02-28 @ 10:39:55
URL: http://[email protected]

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0