:)

Idag har det varit en ganska skön dag .
Vi hade ju vår hattshow i skolan också .
Först visade vi det för skolan , och sen kl . 12 kom malax tv och filmade det .
Haha xD
Sen efter skolan kom Elli hit å vi va no bara på datorn ,
på kvällen var jag till Elli och där kållade vi på Utmanad , en pojke i vår klass är också
med där , fast han är med i något av de sista avsnitten ,
Vi var också på datorn , och var till butiken .
Men nu måste jag börja sova eftersom jag stiger upp väldigt tidigt imorgon för
Jassos mamma kommer efter mej , Elli och Fanny kanske 20 över 6 ?
Och då åker vi till Botniahallen , så jag vet inte om jag bloggar imorgon , men
kameran tar jag nog med så jag skall nog ta några bilder :)

/Ida♥


Kommentarer ♥
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin? :)

2010-03-26 @ 08:09:32
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0