Godmorgon :D

Idag vaknade jag ovanligt tidigt :D
Hehe , ja vakna ungefär 9 tiden :D
Jag som allti bruk sov ti 12 typ ?:P
Iaf igår kväll så hade jag tråkit :D , för ja kuna int va på nete :D
Så tå kona ja int chatt me nån
åså om ja sko ha spela sims trodd ja att ja sko ha väckt alla ,
För datorn låter väldigt högt då ja har en skivo i an ,
men då läggd ja av datorn åså sko ja si på film :)
Men jick he ? nää fö dvd:n va i vardagsrumme
å ja orka int hämt an ,
Men då kom jag på att ja kona si på film på datorn men he låter ju
lika myki som tå ja spelar sims så ,
ja jick å sov då men he jick int !
fö ja va int alls na trött :D
Men sen somna ja åså
efter en stund hör ja pip piip piiiiip PIIIIIIIIIIIIP PIIIIIIIIIIIIP
å då jick brandalarme fö batterie va snart slut :S
grr , å sen somna ja :D
Men då va klåckon kanski 4 :(
Så giss om ja ji trött nu tå ?
Hhahaha xD
men ja ork int ga å sov :D


Och då jag vakna såg det ut såhär utanför mitt fönster :





Heh , hande "snödrivo" sir int så hög och stor ut tide men e sir ju annorlunda ut
i verkligheten :D
å nu tå ja kålla ut ji an bara höger men
om ja sko ställ me i hande tide ter e ji som högst sko ja snön no ga opp ti
Hakon , okej kanski int så högt men ja e jättedåli
på ti uppskatt :D




/IdA♥


Kommentarer ♥
Postat av: tobias

kul tå brandalarme gick?

ganska mycki snö men e kmr att kom mer snö ännu.:(

2010-03-04 @ 15:18:57

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0