Hoh !:D

Idag vaknade jag typ 8 .
Då jick jag å dusch , sen fixa ja mejj å nå sånt
å sen for Jag , Mamma , Pappa å Tommy
Till Seinäjoki :)
Dethär köpte jag :)


Sur bruna ut där på bilden , men dom är svarta








+ gula leggings , bh , svarta strumpbyxor och godis :)

När vi kom dit var det ju riktigt plask väder
och jag hade mina vår/sommar/höst skor
så jag blev helt våt i mina skor så då köpte jag strumpbyxorna och
skorna , fast skorna har jag velat ha länge :)
Jag hittade också en klänning till musikcafé eller skolavslutningen.

/Ida♥







Kommentarer ♥
Postat av: Abi! ^w^

sv: Haha okej! ^^



Kram!

2010-03-20 @ 19:42:11
URL: http://eeverythiiing.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0