Parra

Det var jätteroligt i Parra. Men när jag kom hem så var jag helt slut och trött. Somnade i soffan när jag såg på Design Simon & Tomas. Haha xD Sov en timme, sedan väckte mamma mig. Sen sov jag nog i egen säng. Som sagt var det kul i Parra. Jag åkte slalom först. Sedan efter att vi hade ätit så bytte jag med Felicia, som hade snowboard, så jag tog snowboarden och Felicia tog slalomskidorna. Det är ganska kul att åka snowboard men jobbigt. Men iaf så hade vi kul. Vi kom fram ca. halv 11 på morgonen och vi for hem halv 5 på eftermiddagen så vi var ganska länge där. 6 timmar. Och det snöade. Så man fick fullt av snö i ansiktet när man åkte ner för backen. :D Glasögorna var ochså helt snöiga. Det bara rann slasksnö på dem. När det inte var så riktigt länge tills vi skulle fara, typ 1-2 timmar, så var det inte alls bra glid i backen. Nååjaa!

Idag ska jag inte göra så mkt. :)

Sees /Fanny ♥


Kommentarer ♥
Postat av: Erica

ÖÖ nä jag har inte en ny kamera , huså ?

2010-03-02 @ 09:55:34
URL: http://hannaericas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0