soligt väder

hejhejhej, Idag är jag på toppen humör :) hihi   Nämen igår var det jätte kul då Jasso,Ida å Fanny var jer, vi chatta me folk å tålide saker. Åså sovd Jasso uvi jer å vi skåda på in film åså jick vi å sov elu vi tänkt jär he men tå börja vi babbla om allt möjligt från himmel till jord. :D Men tillsist somnade vi nog. Idag vaknade vi kl eller jag vet inte faktiskt vad klockan var när vi vaknade eller jag minns inte. :/ Sedan gick vi och åt frukost och sedan på datorn, då fixad vi smailisar till bloggen som ni kanske har märkt. Men idag skall jag kanske träffa Jasso,Fanny å Ida om di vill? Men men nu skall jag gå och bädda min säng och såna saker. så hejdåå <33 Men här kan ni få se några bilder! :)


Ja jag vet att ni sett dom här bilderna förut men jag hade inga andra typ, men idag skall jag nog gå ut och foto för det är så himla fint väder idag. Så ni får väll se senare idag bilder eller så får ni se imorgon. :D

/elli♥

Kommentarer ♥
Postat av: emma ♥

hejhej, när jag ändå är inne så tänkte jag lämna en kommentar :D

det är så att jag är med i en veckansbloggtävling, och skulle vara jätte tacksam om du ville rösta, på nummer ett :D!

Det skulle betyda så mycket.



http://soetpam.blogg.se/2010/march/finalisterna.html#comment



Om du gör de blir jag jätte glad :D

2010-03-05 @ 11:56:32
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0