Tack MAMMA

Idag efter skolan åkte jag hem och jag gick direkt på datorn. Och jag har nog inte jort något annat heller, Eller jag har läst lite på finska och letat upp fakta om en växt som heter maniok. För en stund sen kom mamma hem från stan och då hade hon köpt en tröjja till mig, för en tröjja som jag har fått förut så hade mamma tvättat den och så hade den blivit blå... Så då sa hon att hon skulle köpa en ny, men så hade den tröjjan tagit slut så då köpte hon en annan och den var jätte fin. :) Så TACK MAMMA! :) Så nu skall ni få se lite bilder.

Här får ni se bilder på tröjjan som hade blivit fel i tvätten. :(

FÖRE:

EFTER:


och nu skall ni få se bilder på den nya tröjjan. :)


/elli♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0