Åland

Nu är jag hemma från Åland. Eller nu och nu, vi kom hem igår kväll klockan 12. Då gick jag och lá mig direkt. Vi for med VikingLine både till och från Åland. På lördasgkvällen var vi och firade Sara. Det har varit jättekul.


Snigel :D

Något slott

Anna, Hanna, Frida och lilla bella :) (sry Jasso å Ida, ingen bild på John å Glenn. Hahh :D)

På stranden vid "LillaHolmen"

Papegoja på "LillaHolmen"

Försökt ta en bra bild när vågorna slog mot stenarna vid färgan över till Vårdö där vi bodde.


Har saknat er mkt. Borta bra men hemma bäst! :)
/Fanny ♥


Kommentarer ♥
Postat av: Linn

fin blogg med roliga biler:)

2010-06-15 @ 23:00:19
URL: http://ensanderrev.blogg.se/
Postat av: moa

haha..jag är släckt med glenn å jonn :D

2010-06-20 @ 16:50:52

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0