Lördag - Måndag

Lördag: Pappa väckte mej halv 12 och frågade om jag skulle komma med till stan :)
Så då for jag med , där köpte jag en kjol och en vit t-shirt :D
Då vi kom hem åt vi och sen for vi på kalas till övermark för min kusin Nina fyllde 11 år :)
Sen på kvälllen jord ja inget skillt , va bara ut och stutsa och kållade lite på Eurovision song contest.

Söndag: Minns inte när jag vaknade men iaf sen på dagen va ja me Linni en stund , där var vi där ut och spelade krocket :D å något annat spel då man sku kast nå bolllar ... sen bakade vi en paj och var på datorn .
Då ja kom hem åt ja och sen for jag på träning :D , de va ganska kul .
På kvällen jorde jag inget ...

Måndag: Vaknade 10 över 8 så jag fick bråttom .Men jag han nog i tid till skolan .
I skolan hade vi nog vanliga timmar ...
Efter skolan for jag hem efter lite pengar sen for ja ut me Fanny :)
Och ikväll vet jag int va ja ska jör kanske bak elr far å si på pojkarnas träning ! :D



/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0