Fotboll ikväll

Hej på er! :)

Ikväll så skall jag åka och titta på när mina tjejer spelar match. Cyklar väl till pixne så fort jag har ätit. Jo, på tal om cykla. Idag cyklade jag ner till Ida för vi skulle göra en header men så fick vi inget svar av den som besällde headern så vi cyklade till kvarnen. Batteriet i kameran dog så nu måste jag ladda den. (Då kanske ni får se lite bilder från matchen) Sen for vi till butiken och på vägen mötte vi Jasso så hon kom med. Och vid butiken lämnade vi att prata med Bella och Frida om lite allt möjligt :) Vi åt "långa farbron" glassar. Mums! Sen klockan fyra for jag hem och nu sitter jag här. Just ja. Nu måste jag gå upp och ladda kemeran så vi hörs! Hejdå

/Fanny ♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0