Nu drar jag till Åland


Sista inlägget före vi åker till Åland. Igår så firade vi Elli och Jasso med att åka till stan och vi gav dem 30 euro var. Sen for vi till Ida och åt tårta. Efter det köpte vi jordgubbar, saltakex, vindruvor och juice och cyklade ner till Åminne. Där simmade och solade vi. Vi sov hos Elli inatt.

Idag vaknade vi klockan 11 men jag skulle varit hemma klockan 10 för jag hade inte packat klart. Men nu har jag packat och vi skall alldeles strax äta och sedan åker vi.

Jag kommer hem natten till måndag så ingen bloggning från mig tills dess.

/Fanny ♥

Kommentarer ♥
Postat av: Diana

SV: haha jo det var fett många jag hade :) haha tack

2010-06-11 @ 15:40:19
URL: http://yanirahh.blogg.se/
Postat av: SANDRA -EN BRA BLOGG

hare så najs där! =)

2010-06-11 @ 16:04:46
URL: http://saandraans.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0