Dagen :)

Idag vaknade jag ungefär halv  8?
Men jag låg och läste till 8 sen gjorde jag mejj klar m.m
Och halv 9 jick jag till skolan , i skolan hade vi bara tråkiga timmar :/
Talade med kuratorn Mats idag också ,
alla i klassen talar med honom inför högstadiet :P
De två sista timmarna hade vi jompa i pixne , vi skidade :)
Men jag och några andra skidade typ 1 km ?
Hehe xD
Men men det är såå tråkigt att skida :/
Iaf efter skolan kom pappa efter mejj
då for vi ti stan :)
Där köpte jag fotbolls skor , strumpor och skydd eller pappa sko far å köp di imorgon :)
Jag hittade också två par skor och en tröjja .
Men det fanns inte min nummer av tröjjan och inte heller av det ena skoparet
Men av det andra fanns det nog , men det var såndär "Ta 2 betala för 1"
Så pappa tyckte vi skulle se om mamma ville ha ett par också :)
Eftersom skorna var dyra :)

Ska gå å duscha nu , sen sova :)

Tänkte ladda upp en bild men det funkar inte , så det får bli en annan gång :)



/Ida♥


Kommentarer ♥
Postat av: jenny

fiin blogg :)



ny blogg ---> www.oaktivajenny.blogg.se



gamla bloggen ---> www.jennysofiaemilia.blogg.se

2010-03-17 @ 11:26:38
URL: http://oaktivajenny.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0