Film

Hej på er! :)

Jag vaknade för två timmar sen ungefär och jag har just tittat på en film som heter Bruce den allsmäktige som kom på TV4 igår kväll. Någon som sett den? Idag så har ettorna utedag i Pixne men jag tror intae att jag skall åka för jag är så förkyld.

Igår kväll så var jag ju hos Joel på party. Ganska kul faktist. Sen for jag till Elli en stund. När jag kom hem så såg jag slutet på melodifestivalen. Om det är någon som inte vet vem som vann så var det Anna. Jag trodde inte att hon skulle vinna. Men nu skall jag gå och äta. Vi ses senare. :)

 
Anna med vinnarlåten - This is my life

/Fanny ♥

Kommentarer ♥
Postat av: rosemarie

Tack så mycket sötnos :*

vad hittar lilla du på med då?

kram<3

2010-03-14 @ 11:02:31
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0