:)

Hihi , bloggade inte efter att jag kommit hem från Fanny igår för jag hann inte ..
Iaf då ja kom hem så bakade jag en kladdkaka och muffins ..
Sen åkte jag och pappa med dem till butiken .
Då vi kom hem jick ja på datorn å åt å nå sånt , sen fick datorn nå fel å msn försvann ...
Så sko papp fix e men e jick int så medan han laga he så låg jag  i sängen å vila men papp sa att ja somna så ja somna 9 igår åså vakna ja 11 idag :D
Men idag då så ´ha ja bara vuri på datorn , å nu så ska ja lägg in na nya låter i mp3:n ..
Sen ikväll så åker vi till Pörtom och hälsa på några vänner :D
Hihi :)
Har ingen aning om vilken tid vi kommer hem men jag bloggar kanske sen ikväll.



 


/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0