Fredag - Söndag :)

Ha int hunni blogga nu på några dagar men jag skriver lite kort om vad som har hänt typ *
 
Fredag : Ganska kul skolldag , efter skolan for jag till Elli , sen hem och på kvällen jor ja lite allt möjlit .

Lördag : Vakna kanske 10 tiden ? , sen åkte jag , Pappa och Tobias in till stenhaga .
Där kållade jag nog bara på lite kläder och telefoner :)
Hittade nog en som jag har kållat på förut men den va inte så bra :/
Se hem elr först va vi till Videoshop , där så hitta ja typ en telefon , men e sko kom en ny på tisda elr onsda så då ska ja far dit å si på den :)
Då vi kom hem åt ja å nå sånt , sen byt om till fotbollskläder ,
fö vi spelade ´träningsmatch mot vps .
Och Vi VANN med ett noll (de gjorde självmål :D) Wohoo :)
Sen hem och fixa mej m.m . Då ja va klar for jag , Elli , Jasso och Fanny till Molpe .
Där va de jätte kul :):)
Sen sovd vi hos Emma , och mamma kom efter mej idag där 1-2 tiden .
Bloggar mer sen ikväll !



/IDa ♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0