Hos Fanny

Hejj på er !
Nu just sitter vi hos Fanny , igår kväll var det riktitgt kul , först jick vi till metropolis efter pizza !
Sen for vi opp ti Jasso å si på film ...
Och sen där 10 tiden for vi till Fanny .
Här har det varit jättekul :)
Och jag har sovit kanske 20 min ?
VI har varit uppe hela natten och hadd kuul :)
Sen där 6 tiden blev vi lite trötta så då sko vi vil , men jag å fanny lyssna på musik  å spela på telefonre :)
Å då di vakna så tala vi m.m
Å nå myki mer ha vi int hunnni jör... :D
Men nu just håller vi på att lag mat ..
Eller jag och
Fanny sitter här nere på datorn .
Och Emma , Elli å Jasso håller på me nån överraskning åt oss :)
Hihi , men ja måst snart far hem ja fö ja måst bak två kakor åt fotbolll fö vi ska säli vi handli (butiken )

/Ida♥

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

varför bloggar bara ida?

2010-04-01 @ 13:46:58

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0