Sry

Hej Hallå! :)

Nu var det en evighet sen jag skrev sist och jag hoppas faktist att ni ursäktar mig för det. Har liksom inte haft tid och årk för att blogga. Men nu skall jag skriva snabbt om den senaste veckan. Förra helgen var vi till Molpe och sov över hos Emma. Det var superkul. Och nu i veckan har jag inte gjort så mycket. Varit i skolan och med kompisarna.

Ikväll skall vi till skolan och ha en liten "klass-träff" Vi skall käka pizza och titta på film. Tar med kameran så ni får se bilder imorgon.

Nu skall jag inte göra så mycket. Göra läxorna. Nej, vi hade ju inga. Jess! Får väl hitta på något annat då. Kanske ladda upp ett till inlägg? :O

Ha det bäst! :)
/Fanny ♥

Kommentarer ♥
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Nu ligger inlägget uppe om en bild på mig utan mascara och sedan när den är på. :)



Precis som du önskade. Kram

2010-05-01 @ 22:12:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0