Tisdag :/

Jobbig dag idag :(
Först tre timmar matte !
Sen finska , efter de två timmar jompa i pixne , och då vi skulle cykla till pixne hagla e typ å
regna å ... :( , men på jompa va de kul fö vi hadd innebandy :)
Sen blev man ju som ganska så blöt då man sko cykel hem :F

Iaf ikväll skall jag far på power club :) .
Åså kommer Elli hit före det .
Och sen imorgon efter skolan så far jag och pappa till Video shop och kollar om
det finns några bra telefoner där :D
För att på min förra så sprack hela skärmen typ
Och jag vill inte ha någon gammal
Och snart borde mina saker som jag beställt från Ellos komma :)
Wohoo :D.

Såhär ser min gamla telefon ut nu ...



+ att då man lägger på den så ser man inget i mitten för det är typ en "våt fläck " innanför skärmen .


Nu måste ja iaf göra läxorna hejs :)


/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0