Fredag/lördag

vår uppdateringsög igår, men ni överlever vell. Vi hade inte så mycket tid.

Diskot igår var jäkla kul, jag dansade så mycket så nu har jag jätte sjukt i mina vader (heter det vader? men det är iaf det där som är "bakom" smalbenet?) hahh, jag är duktigt på att förklara. Vi kom hem till mig kanske halv 1 typ :) Då jick vi nästan direkt och sova. Steg upp kvart över 9 iag typ, kolla lite tv åt frukost fixade oss och sen åkte vi till stan. Ska riktigt jut visa bilder som jag köpte i stan :)


CipCap - 39 euro


Citymarket - 49,50
+2 filmer som alla köpte tillsammans för att vi ska till Ellinor ikväll och titta på film. Vi ska se Titanic
och YesMan .

Nu så sitter jag bara här och slappar, och lyssnar på Shake that - Eminem



/jasso♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0