Torsdag

skolan var helt bra idag. sen så åkte jag hem en stund sen for jag på kalas till Matilda. Jag & Elli simade inte eftersom Elli är förkyld. (KRYA PÅ DIG :)<3) och så har jag ju vart förkyld. och man vill ju inte bli sjuk tills sportlovet. men jag och Elli så tog kort på Ida och Fanny medan dom simade. Efter alla hade simmat så åt vi pizza och glass. och jag trot jag åt lite för mycket. Men det var gott iallafall. När jag kom hem så gjorde jag läxorna och sen så har jag bara varit på datorn, och packat väskan när jag åker till mamma imorgon . orkar inte lägga in några bilder från kalaset nu, för att jag renn har pakat kameran, men ni får se dom på fredag/lördag/söndag eftersom jag inte har så mycket tid imorgon och på lördag.
haha, förlåt fanny om du tycker den är ful. Men den är typ 100000000 år gammal :)
/jasso♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0