VOI NÄÄ

Mina skor jick sönder idag när jag slutade skolan. Jag skulle dra upp drag-kjedjan och så fick jag hela dragkjedje-grejjn i handen, så nu är mina enda vinterskor sönder. Så nu måste jag ha nåra träklossar, eller dom är stora & fula och jag hatar dom. Men dom är också varma och bekväma. Men endå, men som tur så ska jag ha på mig mina converse på disco och när jag ska till stan , så när jag åker till stan ska jag köpa nya skor.
Nu så sitter jag och kollar på Lyxfällan och nu ska jag fortsätta med det :)
Hejdå ! /jasso♥

Kommentarer ♥
Postat av: Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

2010-02-24 @ 20:52:23
URL: http://designtopia.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0