Dålig uppdatering !

Sry för dålig uppdatering , men jag har saker att skylla på :D
Från torsdag-söndag var jag på wasa footballcup .
Iaf på Torsdagen hade vi två matcher vi förlorade båda med typ 3-0 ?:O
Sen på kvällen då ja kom hem så duscha ja å laga me klar sen kom Anki , Josso å Tina efter mej då for vi till Petalax å si på då vår tränare Anna hade match :) , men hon spelade inte nå . Men iaf så blev ställningen 2-2.
Fredagen så hade vi också två matcher som blev 0- 1? å 0-6 , vi förlorade båda :(
Sen på Lördag spelade vi också 2 matcher , förlorade båda matcherna men jag minns inte vad ställningen blev :D
Söndag spelade vi en match mot JoSePa , vi spelade också mot dem på Torsdag , då förlorade vi 3-0 , men
Igår vann vi 3-1 :). Så vi kom näst sista av 11 lag .. :D
Sen for ja å si på finalen som va mellan Sundom å nå annat lag å de blev 2-0 ti dide som ja int minns va di hett :D hehe . och idag har jag varit till tandläkaren och städat , och nu skulle jag vilja åka till stan , får se hur det blir med det ... Och ikväll åker vi kanske till Skäre :)

/ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0