1 Juli 2010

Hello!

Idag har jag varit ut och joggat med lillasyster. Sen for vi till café på varsin hallonmunk och limonad. Sen for vi hem och nu har jag tänkt baka muffins men jag vet inte hur det blir med det. Får se! :)

Jag har inte bloggat på ett tag nu för att jag inte har haft tid. Har varit ute i solskenet mkt och sånt. Nu hade jag tänkt visa lite bilder men jag hittar inte sladden till kameran så jag får inte in bilderna på datorn. Så jag skall söka och så lägger jag upp bilder senare. Hejdå! :)

/Fanny ♥


Kommentarer ♥
Postat av: emma

kan inte ni ha någon tävling snart? :D

2010-07-03 @ 15:14:12
URL: http://sweethheart.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0