Hos Emma inatt

Hello! :)

Inatt har Jag, Elli och Jasso sovt hos Emma. Vi var till Mölle och åt. Resten av kvällen var vi ute i byn. Klippte håret och gjorde ett hål i örat på Emma. Blev fint! :) Vi gick väl in mellan 12 och 1 någon gång. Somnade nog inte före 2-3 tiden. Sen vaknade vi klockan 5. Somnade om och Elli hade på alarm på klockan halv 9. Så då vaknade jag och Elli och jag sa till Elli "Ska vi väck Jasso å Emma?" Elli - "Vet int" Jag - "Emma, Jasso. Ähh ja årkar int" Elli satte på alarm till klockan 9 istället. Då vaknade jag och Elli igen men vi årkade inte väcka Jasso och Emma. Så vi somnade om och när vi vaknade var klockan halv 11 och Ellis mamma skulle hämta oss klockan 11 så då steg vi upp. Men Ellis mamma kom först halv 12 tiden så vi hann perfekt. Då jag kom hem åt jag och sen gjorde jag glass som är i frysen nu. Skall väl just gå och röra om det igen. Det var något kånstigt recept. Man skulle röra om glassen en gång med en halvtimmes mellanrum. Det blir spännande att se hur det blir.


Jag just nu! :)

/Fanny ♥


Kommentarer ♥
Postat av: amanda

tack dsm :)

2010-06-18 @ 13:41:54
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0