Söndag

Idag vakanade jag halv 1 .
Då låg jag i sängen och spelade på telefon ganska länge , sen steg jag upp och jorde mat åt mig och Tommy :)
Efter det städade jag rummet och sen plåckade jag ur diskmaskin och dammsugade ;)
Sen for jag och Tommy ut och cykla , vi fo ti handli å sen ti parken å sen hem .
Nu sitter ja no bara jer , å ikväll har vi träning åså sko ja måst ti handli å handel na smått å gått .
Fö imåro far ja på läger :)(Y) , he kommer säkert ti var kul , ja kommer hem på onsda men då ja kommer hem far ja direkt på träning å sen hem . så de blir ingen bloggning från min sida före Torsda , tror ja ?
Eller jag kanske bloggar ikväll , får se om jag hinner :)





/Ida♥


Kommentarer ♥
Postat av: DJ DESIGN › första

Hej!

Är du sugen på en ny bloggdesign?



Klicka dig in till mig och ta en titt på den allra första designen som är tillsalu från mig!

Startbudet är 50 kr.



Budgivningstiden är begränsad, så passa på!

Hugs :]

2010-06-20 @ 15:38:53
URL: http://djdesign.blogg.se/första
Postat av: amal & sandra

sv. tack dsm. allt bra ?? :D

2010-06-20 @ 20:02:32
URL: http://amalosandra.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0