Bästa Fredagen på länge :)

♥Igår var det en jätte kul dag :)
Började med att jag steg upp 05:45
Då åkte vi till Botniahallen för attt ta den bästa platsen :)
Skolan kom dit ungefär halv 9 :)och sen började vi hejja .
Det jick vel bra , sen sprang jag,Elli,Jasso,Erica å jojjo 5 x 80
Och vi kom vidare till A- Final , och där kom vi fjärde , det betyder att vi blev fjärde av alla 5 x 80 meters lag .
(Y) , sen sprang vi 12x60  där vet jag inte hur resultatet blev .
men men , sen så kom Yngve (vår rektor)
och sa att Min bror (Tommy ) inte kunde springa med i 3x600 så då skulle jag göra det .
Det jick ganska dåligt :/ hehe xD
Men vi kom iaf 3:a i vårt heat , TRor jag ?
Fast det var 3 heat ...
Sen fick vi veta att .................
Vi VANN MED BÄSTA HEJJARKLACKEN :):)
jAG E GLAAAD .
hihi , sen när vi kom hem jick ja å dusch å sen for ja till Elli
å vi for ut me Fanny,Jasso,Emma,Andy,Calle och Jimmy .
åså va vi ti fanny jasso å elli .
Sovde sen hos Eli med fanny och jasso .
Kom hem därifrån ungefär 1 idag , åt och nu sitter jag här .

Långt inlägg... 



Våra maskotar , bilden är tagen härifrån
Finns mer bilder om ni trycker på pilarna där nere på bilderna ...


/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0