Engelska

Hej på er!

Idag har vi spelat innebandy på gympan. Vi tränar till Innebandyturneringen. Slutade klockan 15 idag. När jag kom hem åt jag mellanmål och satte mig här vid datorn och här har jag suttit sen dess. Spelat en massa spel och försökt komma om Calle. :D Ikväll blir det väl att läsa på engelska för vi har prov på torsdag, alltså imr. Ojj, jag har inte övat nått. Hade helt glömt bort det. Nåja. Får väl läsa extra bra ikväll då. På fredag blir det botniahallen och stafettdag. Hoppas vi vinner hejjarklacken i år. Idag har vi visat upp några av ramsorna för skolan.

Nu skall jag nog fortsätta spela. Har kommit förbi Kevin på Blitz iaf. Hahh :D

/Fanny ♥

Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0