Hemma

Hej , jag kom hme från Parra för en stund sen :)
Så först vakna jag typ 8 ?
Då laga ja mej klar å sånt :)
Sen for vi ti HVC å vänta på bussen :)
Åså  kom vi ti parra kanski halv 11 ?
Hih , ja kålla typ alldri på klåckon så.
Iaf vi parra va e jäääätttekul :)
Jag skida no bara slalom men ett tag tänkt ja no byt ti snowboard , men
ja jor int e :/
Hihi , men e va kul me valrossi åså
va e superduperkul tå jag å Elli sko ga å byt ti slalomskidor åt Elli :)
Hih , å sen va e jättekul i bussin hem :)
Haha , jag hadd typ na skrattfäil :D hehe
Å sen for vi hem typ halv 5  :D
Och nu jör ja ingenting typ :D
Hihi , men nu ska ja läs lite bloggar å sånt :)

Här kommer några bilder från parra :)








E ji int jag som ha taji bildre ...
Di ji från näte :)
Men nu ska ja no buri aktiver me  :)

/IdA♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0