Roligt

Igår kväll efter Joels "partaj" jick vi elr jag Elli Fanny Jasso
Back å Joel ti Elli ...
Sen kom mamm efter jag å Elli fö Elli  sov hos mejj :)
På kvällen va vi typ bara på datorn å sen så vi på film...
Men vi somna ganska snabbt eftersom vi va trött :D
Och idag vakna vi typ 12 ?
Iaf då for Elli hem typ direkt å jag jick å fixx mejj
å sen for vi ti Övermark ti Fammo :)
Där va e kul , vi åt åså va vi ti bageri , elr e ji int bageri nå mer men ...
Å ter så va mamm å papp å tobias på
vindi å läita ett na saker
å jag å Tommy jick runt å kålla lite ..
E va ganska stort så ..
Och då vi for hem släppt di av mejj i pixne
fö ja sko på fottaträning
ter va e no kul ..
Å just kom ja hem å då städa ja å sen åt ja å nu ska ja la basto :)




Wahlroos Bageri :)

/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0