Amerikanska Chokladrutor / Brownies

       

Igår testade jag baka ett nytt recept , och det bled då brownies :)

150 g smör
3/4 dl Kakao
3 ägg
3 dl socker
2½ dl mjöl

Börja med att sätta ugnen på 150 grader . Smält sedan smöret och tillsätt kakaon , låt svalna.
Vispa ihop ägg och socker och tillsätt sedan resten av ingredienserna även smöret och kakaon .Häll ut smeten på en plåt med bakplåtspapper och ställ den i nedre delen av ugnen och grädda i 35min , Klart !
Men dom blev lite Misslyckade för mej :/ , kanske för att jag inte använder mej av vanligt mjöl istället tog jag glutenfritt mjöl , efterom jag om min pappa måste ha glutenfri mat .


/Ida♥


Kommentarer ♥

Skriv din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig till nästa gång?

E-postadress: (bara vi ser den)

Vad heter din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
FIJE
RSS 2.0